Aggks

8 Nisan 2014 Salı

Satırlar

Her sayfaya bir şeyler yazılır
Geçmişin kalıntıları savrulur satırlara
Gittikçe uzaklaşır
Ve boş bırakılmaz hiç bir sayfa
Sonra sen gelirsin

Önce ellerin, gözlerin ve sesin kalır yanıma
Yüzün benimle kalırken, gözlerimden ayrılma
Yorulursun diye korkularımdan
Geceye değmemiş umutlar sakladım sana
Sonu keskin zamanlar düşmüşse payımıza
Biliyorum sonsuza yetmez hiç bir gözyaşı
Biz çoktan çığrından çıkarmış oluruz
Tadı başka, saklı mutlulukları
Yaşama en çok çocukları yakıştırırız
Ve severiz kahkahalarını
Kimsesizliğe ve sahipsizliğe soyunur
Benimseriz dünyayı ki
Islığımız olur isyanımız, içimizden taşarız
Sıcak kendinden geçirir insanı, soğuk kendine getirir
Öyleyse bize ılık bir aşk gerekir
Böyle bir beraberliğin yalnızl
ığa çıkması
Bize direnmeyi öğretir
Ellerimde istiyorum bütün gökyüzünü
Bu ruhuma ölümü, bana sensizliği öğretir.





Bu harika cümleleri bizimle paylaştığı için; çok sevdiğim Özge arkadaşıma teşekkür ediyorum.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar.