Aggks

24 Şubat 2013 Pazar

Üç Farklı Şiir

Bir uyudum bir uyandım
Güneşi bir perde ile kapattım
Güzel bir şarkı açtım
Bir sigara daha yaktım

Umudu yine bitti 
İnanç kelimesinin saçmalığı
Elleri yine gitti
Sessiz bir kuşun yalnızlığı

O beklediğimiz bank boş mu hala?
Yazılmadı mı bir hikaye daha?
Dokunmadı mı bir rüzgar hala?
Gelmedi mi o vapur bir daha?

Üç anlamsız dörtlüktür, -Sensizlik
Olmayan bir aşktır, -Belirsizlik
Dokunan bir rüzgardır, -Sessizlik
Hep tek taraflılıdır, -Çaresizlik

Biri ben
Biri sen
Biri biz
Anlatamaz artık aşkı kelimelerimiz.


Yanımda olmadığın an okunmaya değer güzel bir şiirsin sadece.








.

2 yorum:

  1. Sevmek ne uzun kelime
    *
    Derin deniz mavisi...
    demiş Cemal Süreya.
    birde buna karşılık
    "hayat kısadır kuzucuğum,
    yine de uzundur kuzucuğum" demiş.
    Şiir yaratıcı,beğendim^^

    YanıtlaSil
  2. "Ne o beni kandırmıştı. Ne ben onu baştan çıkarmıştım. İkimizde bildiklerimizin ötesine, bulduklarımızın üstüne çıkmak istemiştik. Bir noksanlığı var sanıyorduk bütün olanların belki. Ama aslında bütünlüklerimize bahaneydik." der Turgut Uyar. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil

Yorumlar.