Aggks

15 Ekim 2012 Pazartesi

Aşka Beş Kala

Öncelikle konuya bir sözle başlamak istiyorum. " Gülümsedi ve rüzgar saçlarını okşadı. Zaman durdu. Kalbin, bir imha silahı gibi patladı dakikalarca içinde. Gözlerini kapattı aşka beş kala.."
     Bir çoğumuz "aşk" kelimesine gerçekten inanır. Çünkü yaşarlar. Bir çoğumuz bu konuda yorum bile yapmak istemezler. Onlara göre aşk iyi sevişir. Ben aşka inanlardanım. "Aşk nedir?" Bir çoğumuz bu soru karşısında susar. Cevap veremez. Çünkü, anlatamaz. Aşk öyle kelimelerle anlatılmaz! Bir sarılmayla, bir gözyaşıyla, bir öpücükle, bir gülümsemeyle anlatırsın aşkı.Aşık olunca insan bir başka gülümser hayata. İşte o zaman anlarsın kelimelerin bile bu güzel duyguların yanında anlamsız kaldığını. Tabi aşk güzel. Peki ya karşılıksız olursa? İşte bu çok acıdır. Canınızı acıtsa, umursamasa da sizi, ne kadar değerli olduğunu görmese de gözlerinizde siz yine de güçlü olursunuz. Katlanırsınız her yaptığı acılara. Çünkü aşıksınızdır. Sen; "benimle gülüşünü paylaşır mısın?" demek istersin. O bunu anlamaz bile. Sen; "neredesin? Kim var yanında? Nereye gideceksin sonra?" gibi sorular sorarsın. Başına bir iş gelirse ilk kime ulaşmam gerekir diye. O " Çok soru soruyorsun. Bunaltıyorsun" olarak algılar.
   Nazım Hikmet'in dediği gibi "Hayatı Iskalama Lüksün Yok Senin" Hayat bu bazen karşılıklı aşklar yaşarsın. Bazen de bir hayalin peşinden koşar, şair olursun. O görmese de ben hayallerimde yaşıyorum onu. Bazen acı parmak uçlarıma kadar iniyor ve kelimelerimle son buluyor. Olsun yine de güzel. Aşk böyle bir işte. Güzeldir. Acı çekmek bile güzel gelir. Terk eder seni. Yalnız kalırsın o loş ışıkta. Alırsın eline kahveni, yazmaya başlarsın. Ama asla "keşkelere" yer vermezsin satırlarında. Çünkü bu duyguları onunla yaşamak bile güzeldi dersin. Şunu unutmayın gerçekten onda aşkı tattıysanız "Nasıl biriydi?" diye sorduklarında " aşkı yaşattı" diyebilmeliyiz.

  Bazı küçük sözlerle noktalamak istiyorum yazımı.. 


"Gel. Otur yanıma. Kahvenden bir yudum al ve sus. Sensizlik senfonisini dinliyorum. Birazdan gideceksin. Yalnızlığı tadıyorum.." 

"Eskiden üzüldüğüm tek şey hasta olmak olurdu. Şimdi sen çıktın karşıma. Kaybetme korkusu her gece canıma okuyor."

 "Ne kadar oyunlar oynasan da oyna, farklı olduğunu zannedersin. Zaman sana gerçekleri gösterir. Aşkı tanıtırsan kaybedersin"

 "Tek bir mutluluk için, ona sayısız mutluluk veriyorsan ve herkese göre mükemmel olup, onun gözünde sadece aşkı arıyorsan. Derin bir nefes çek sigaradan.."

 "Milyonlarca yıldızdan en az iki tanesine isim verelim istiyorum. Hepsi bu" 

"Son dokunuşun ile hatırlıyorum. Her hücreme yaşam verdiğin o ellerini."

 "Terk edilmek diye bir şey var. Bakıyorsun öyle. Bilmiyorsun ki ne olacak. Bakıyorsun sadece"

 "Küçükken korktuğumuz, gözlerimizi sımsıkı kapatıp, yastığa sarıldığımız karanlık. İleride tek huzur bulduğumuz yer olacağı kimin aklına gelirdi."

 "Islandığım geceler olacak. Karanlıkta tek dolaştığım, sessizliği sorguladığım. Sensizlik senfonisini dinlediğim geceler olacak. Sen olmayacaksın"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar.